Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (14)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Гвоздь М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
1.

Гвоздь М. А. 
Режим зволоження сільськогосподарських культур [Електронний ресурс] / М. А. Гвоздь, Ю. Ф. Кобченко // Проблеми безперервної географічної освіти і картографії. - 2009. - Вип. 9. - С. 61-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pbgo_2009_9_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 303.837 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Кобченко Ю. Ф. 
Водний потенціал у спецкурсі "Агрокліматологія" [Електронний ресурс] / Ю. Ф. Кобченко, М. А. Гвоздь, Л. Д. Савінова // Проблеми безперервної географічної освіти і картографії. - 2010. - Вип. 11. - С. 72-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pbgo_2010_11_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 62.079 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Кобченко Ю. Ф. 
Теплобалансові дослідження фітопогодного комплексу [Електронний ресурс] / Ю. Ф. Кобченко, М. А. Гвоздь // Проблеми безперервної географічної освіти і картографії. - 2011. - Вип. 13. - С. 50-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pbgo_2011_13_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 214.707 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Левицький І. Ю. 
Лабораторія геоінформаційних технологій університетської кафедри географії та картографії [Електронний ресурс] / І. Ю. Левицький, А. М. Байназаров, О. О. Байназарова, М. А. Гвоздь, О. О. Жемеров, В. Г. Клименко, Ю. Ф. Кобченко, В. Е. Лунячек, В. А. Пересадько, Ю. І., Селіверстов О. Ю. Прасул // Проблеми безперервної географічної освіти і картографії. - 2007. - Вип. 7. - С. 3-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pbgo_2007_7_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.035 Mb    Зміст випуску     Цитування
5.

Гвоздь М. Я. 
Проблеми та переваги використання процесного підходу до управління машинобудівними підприємствами [Електронний ресурс] / М. Я. Гвоздь, В. І. Мицько // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2014. - № 811. - С. 56-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2014_811_10
Розкрито сутність процесного підходу до управління машинобудівними підприємствами. Наведено порівняльну характеристику процесного підходу з іншими (функціональний, системний, ситуаційний, традиційний) підходами до управління підприємствами. Наведено та обгрунтовано переваги, які досягаються під час застосування процесного підходу до управління підприємствами.
Попередній перегляд:   Завантажити - 221.568 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Сорочак О. З. 
Методика оцінювання ефективності бізнес-процесів приладобудівних підприємств та вибору відповідного виду їх реінжинірингу [Електронний ресурс] / О. З. Сорочак, М. Я. Гвоздь // Економічний простір. - 2015. - № 102. - С. 210-224. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2015_102_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 271.265 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Гвоздь М. Я. 
Реінжиніринг бізнес-процесів як чинник прискореного розвитку економіки [Електронний ресурс] / М. Я. Гвоздь // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Проблеми економіки та управління. - 2013. - № 754. - С. 135-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPP_2013_754_21
Відображено актуальність застосування реінжинірингу бізнес-процесів як сучасного методу управління вітчизняними промисловими підприємствами, які функціонують за умов прискореного економічного розвитку. Розглянуто та проаналізовано новий напрям розвитку реінжинірингу бізнес-процесів - Х-інжиніринг, в основу якого покладено оптимізацію зовнішніх бізнес-процесів за допомогою застосування сучасних інформаційних технологій. Проаналізовано необхідність виникнення та відмінність Х-інжинірингу від реінжинірингу бізнес-процесів. Розкрито переваги застосування Х-інжинірингу та охарактеризовано розширені межі функціонування Х-інжинірингу, які не були притаманні реінжинірингу бізнес-процесів, але є необхідними промисловим підприємствам для підвищення ефективності ведення виробничо-господарської діяльності та підвищення рівня конкурентоспроможності підприємств за сучасних ринкових умов.
Попередній перегляд:   Завантажити - 204.072 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Гвоздь М. Я. 
Ключова роль інформаційних технологій під час реінжинірінгу бізнес-процесів [Електронний ресурс] / М. Я. Гвоздь // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Проблеми економіки та управління. - 2015. - № 815. - С. 202-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPP_2015_815_27
Зображено актуальність застосування реінжинірингу бізнес-процесів як сучасного методу управління вітчизняними промисловими підприємствами, які функціонують за умов певної економічної нестабільності. Досліджено та схематично наведено еволюцію поняття реінжиніринг бізнес-процесів, яка зображає змістове наповнення цього засобу управління та показує ключову роль інформаційних технологій у розвитку теорії реінжинірингу на сучасному етапі господарювання. Підкреслено можливості, яких підприємство може досягти за оптимального використання інформаційних технологій у своїй діяльності, показано їх роль у підвищенні ефективності функціонування підприємств крізь призму оптимізації зовнішніх бізнес-процесів, що покладено в основу Х-інжинірингу як нового етапу розвитку теорії реінжинірингу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 174.096 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Гвоздь М. Я. 
Проблеми сучасного стану та перспектив модернізації вітчизняних теплоелектроцентралей [Електронний ресурс] / М. Я. Гвоздь, У. З. Горін // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Проблеми економіки та управління. - 2016. - № 847. - С. 75-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPP_2016_847_14
Проаналізовано сучасний стан вітчизняної енергетики, зокрема теплоелектроцентралей (ТЕЦ). Розглянуто ключові проблеми підприємств теплоенергетичної галузі України: технічне забезпечення галузі, якість надання послуг, тарифна система, фінансовий стан, інвестиційний клімат тощо. Обгрунтовано можливі варіанти покращання стану ТЕЦ за допомогою методу модернізації та реінжинірингу бізнес-процесів для забезпечення їх розвитку за сучасних умов господарювання.
Попередній перегляд:   Завантажити - 157.889 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Кулиняк І. Я. 
Статистико-соціологічний аналіз ставлення туристів до розвитку містичного туризму на Львівщині [Електронний ресурс] / І. Я. Кулиняк, Ю. Г. Бондаренко, М. Я. Гвоздь // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Проблеми економіки та управління. - 2020. - Т. 4, № 1. - С. 22-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPP_2020_4_1_5
Проаналізовано результати соціологічного опитування туристів з метою виявлення їхнього ставлення до можливостей і перспектив розвитку містичного туризму на Львівщині. За допомогою методів описової (дескриптивної) статистики зведено та проаналізовано відповіді респондентів. Сформовано профіль туриста Львівщини, який цікавиться містичним туризмом, аналізуючи взаємозв'язки між різними змінними за результатами соціологічного опитування з використанням методу біваріантного аналізу (<$E chi sup 2>-тест Пірсона). За результатами дослідження виявлено, що респонденти з радістю б відвідували містичні місця (об'єкти) Львова та Львівщини, тому доцільно цей напрям надалі розвивати та розробляти нові туристичні програми.
Попередній перегляд:   Завантажити - 501.596 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Гвоздь М. Я. 
Краудфандинг як інструмент залучення коштів для фінансування стартап-проєктів: аналіз зарубіжного та вітчизняного досвіду [Електронний ресурс] / М. Я. Гвоздь, Ю. Г. Бондаренко, І. Я. Кулиняк // Інфраструктура ринку. - 2020. - Вип. 43. - С. 131-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ifrctr_2020_43_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 187.02 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Гвоздь М. Я. 
Реінжиніринг та інші напрями розвитку підприємства: порівняльний аспект [Електронний ресурс] / М. Я. Гвоздь, Н. Т. Свірська // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - Вип. 8(6). - С. 90-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_8(6)__22
Попередній перегляд:   Завантажити - 275.069 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Гвоздь М. Я. 
Аналізування маркетингових інструментаріїв ЗВО в online-сфері: порівняльний аналіз досвіду українських і польських університетів [Електронний ресурс] / М. Я. Гвоздь, Р. О. Мірошник // Бізнес Інформ. - 2021. - № 11. - С. 467-474. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2021_11_64
Мета роботи - дослідження й аналізування використання маркетингових інструментів українськими та польськими закладами вищої освіти (ЗВО) в online-сфері та порівняння активності ЗВО України та Польщі в соціальних мережах Facebook та Instagram за кількістю вподобань користувачів активних акаунтів. Це служитиме основою для розроблення маркетингової стратегії ЗВО для підвищення рівня їх конкурентоспроможності та популяризації на ринку освітніх послуг. Здійснено огляд фахової літератури за досліджуваною проблематикою, що дало змогу виокремити трактування терміна "маркетинг освітніх послуг". Обгрунтовано актуальність переорієнтації закладів вищої освіти з використання маркетингових інструментів з offline на online-сферу. Проаналізовано активність ЗВО України та Польщі в соціальних мережах. Досліджено рейтинг топ-10 сторінок ЗВО України та Польщі у Facebook та Instagram за кількістю вподобань користувачів активних акаунтів. Виявлено, що ЗВО активно поширюють інформацію на своїх Facebook- та Instagram-сторінках, де розміщують інформацію стосовно навчання, освітнього процесу, різноманітних заходів у закладах вищої освіти. Зроблено висновок, що на сучасному етапі функціонування маркетингові інструменти в online-сфері є ключовим комунікатором між ЗВО та споживачами освітніх послуг. З огляду на це, ЗВО потрібно зосередити основний вектор уваги на максимальне використання Інтернет-маркетингу. Для закладів вищої освіти запропоновано розробляти стратегії просування в соціальних мережах, що охоплюватиме як план контенту, так і цільову аудиторію.
Попередній перегляд:   Завантажити - 293.766 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Гвоздь М. Я. 
Гендерна рівність у місцевому самоврядуванні: теоретико-методологічний аспект [Електронний ресурс] / М. Я. Гвоздь, К. В. Процак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Проблеми економіки та управління. - 2023. - Т. 7, № 2. - С. 91-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPP_2023_7_2_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 296.821 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського