Пошуковий запит: (<.>A=Гвоздь М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Гвоздь М. А. Режим зволоження сільськогосподарських культур [Електронний ресурс] / М. А. Гвоздь, Ю. Ф. Кобченко // Проблеми безперервної географічної освіти і картографії. - 2009. - Вип. 9. - С. 61-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pbgo_2009_9_15
|
2. |
Кобченко Ю. Ф. Водний потенціал у спецкурсі "Агрокліматологія" [Електронний ресурс] / Ю. Ф. Кобченко, М. А. Гвоздь, Л. Д. Савінова // Проблеми безперервної географічної освіти і картографії. - 2010. - Вип. 11. - С. 72-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pbgo_2010_11_15
|
3. |
Кобченко Ю. Ф. Теплобалансові дослідження фітопогодного комплексу [Електронний ресурс] / Ю. Ф. Кобченко, М. А. Гвоздь // Проблеми безперервної географічної освіти і картографії. - 2011. - Вип. 13. - С. 50-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pbgo_2011_13_17
|
4. |
Левицький І. Ю. Лабораторія геоінформаційних технологій університетської кафедри географії та картографії [Електронний ресурс] / І. Ю. Левицький, А. М. Байназаров, О. О. Байназарова, М. А. Гвоздь, О. О. Жемеров, В. Г. Клименко, Ю. Ф. Кобченко, В. Е. Лунячек, В. А. Пересадько, Ю. І., Селіверстов О. Ю. Прасул // Проблеми безперервної географічної освіти і картографії. - 2007. - Вип. 7. - С. 3-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pbgo_2007_7_3
|
5. |
Гвоздь М. Я. Проблеми та переваги використання процесного підходу до управління машинобудівними підприємствами [Електронний ресурс] / М. Я. Гвоздь, В. І. Мицько // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2014. - № 811. - С. 56-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2014_811_10 Розкрито сутність процесного підходу до управління машинобудівними підприємствами. Наведено порівняльну характеристику процесного підходу з іншими (функціональний, системний, ситуаційний, традиційний) підходами до управління підприємствами. Наведено та обгрунтовано переваги, які досягаються під час застосування процесного підходу до управління підприємствами.
|
6. |
Сорочак О. З. Методика оцінювання ефективності бізнес-процесів приладобудівних підприємств та вибору відповідного виду їх реінжинірингу [Електронний ресурс] / О. З. Сорочак, М. Я. Гвоздь // Економічний простір. - 2015. - № 102. - С. 210-224. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2015_102_23
|
7. |
Гвоздь М. Я. Реінжиніринг бізнес-процесів як чинник прискореного розвитку економіки [Електронний ресурс] / М. Я. Гвоздь // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Проблеми економіки та управління. - 2013. - № 754. - С. 135-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPP_2013_754_21 Відображено актуальність застосування реінжинірингу бізнес-процесів як сучасного методу управління вітчизняними промисловими підприємствами, які функціонують за умов прискореного економічного розвитку. Розглянуто та проаналізовано новий напрям розвитку реінжинірингу бізнес-процесів - Х-інжиніринг, в основу якого покладено оптимізацію зовнішніх бізнес-процесів за допомогою застосування сучасних інформаційних технологій. Проаналізовано необхідність виникнення та відмінність Х-інжинірингу від реінжинірингу бізнес-процесів. Розкрито переваги застосування Х-інжинірингу та охарактеризовано розширені межі функціонування Х-інжинірингу, які не були притаманні реінжинірингу бізнес-процесів, але є необхідними промисловим підприємствам для підвищення ефективності ведення виробничо-господарської діяльності та підвищення рівня конкурентоспроможності підприємств за сучасних ринкових умов.
|
8. |
Гвоздь М. Я. Ключова роль інформаційних технологій під час реінжинірінгу бізнес-процесів [Електронний ресурс] / М. Я. Гвоздь // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Проблеми економіки та управління. - 2015. - № 815. - С. 202-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPP_2015_815_27 Зображено актуальність застосування реінжинірингу бізнес-процесів як сучасного методу управління вітчизняними промисловими підприємствами, які функціонують за умов певної економічної нестабільності. Досліджено та схематично наведено еволюцію поняття реінжиніринг бізнес-процесів, яка зображає змістове наповнення цього засобу управління та показує ключову роль інформаційних технологій у розвитку теорії реінжинірингу на сучасному етапі господарювання. Підкреслено можливості, яких підприємство може досягти за оптимального використання інформаційних технологій у своїй діяльності, показано їх роль у підвищенні ефективності функціонування підприємств крізь призму оптимізації зовнішніх бізнес-процесів, що покладено в основу Х-інжинірингу як нового етапу розвитку теорії реінжинірингу.
|
9. |
Гвоздь М. Я. Проблеми сучасного стану та перспектив модернізації вітчизняних теплоелектроцентралей [Електронний ресурс] / М. Я. Гвоздь, У. З. Горін // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Проблеми економіки та управління. - 2016. - № 847. - С. 75-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPP_2016_847_14 Проаналізовано сучасний стан вітчизняної енергетики, зокрема теплоелектроцентралей (ТЕЦ). Розглянуто ключові проблеми підприємств теплоенергетичної галузі України: технічне забезпечення галузі, якість надання послуг, тарифна система, фінансовий стан, інвестиційний клімат тощо. Обгрунтовано можливі варіанти покращання стану ТЕЦ за допомогою методу модернізації та реінжинірингу бізнес-процесів для забезпечення їх розвитку за сучасних умов господарювання.
|
10. |
Кулиняк І. Я. Статистико-соціологічний аналіз ставлення туристів до розвитку містичного туризму на Львівщині [Електронний ресурс] / І. Я. Кулиняк, Ю. Г. Бондаренко, М. Я. Гвоздь // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Проблеми економіки та управління. - 2020. - Т. 4, № 1. - С. 22-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPP_2020_4_1_5 Проаналізовано результати соціологічного опитування туристів з метою виявлення їхнього ставлення до можливостей і перспектив розвитку містичного туризму на Львівщині. За допомогою методів описової (дескриптивної) статистики зведено та проаналізовано відповіді респондентів. Сформовано профіль туриста Львівщини, який цікавиться містичним туризмом, аналізуючи взаємозв'язки між різними змінними за результатами соціологічного опитування з використанням методу біваріантного аналізу (<$E chi sup 2>-тест Пірсона). За результатами дослідження виявлено, що респонденти з радістю б відвідували містичні місця (об'єкти) Львова та Львівщини, тому доцільно цей напрям надалі розвивати та розробляти нові туристичні програми.
|
11. |
Гвоздь М. Я. Краудфандинг як інструмент залучення коштів для фінансування стартап-проєктів: аналіз зарубіжного та вітчизняного досвіду [Електронний ресурс] / М. Я. Гвоздь, Ю. Г. Бондаренко, І. Я. Кулиняк // Інфраструктура ринку. - 2020. - Вип. 43. - С. 131-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ifrctr_2020_43_26
|
12. |
Гвоздь М. Я. Реінжиніринг та інші напрями розвитку підприємства: порівняльний аспект [Електронний ресурс] / М. Я. Гвоздь, Н. Т. Свірська // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - Вип. 8(6). - С. 90-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_8(6)__22
|
13. |
Гвоздь М. Я. Аналізування маркетингових інструментаріїв ЗВО в online-сфері: порівняльний аналіз досвіду українських і польських університетів [Електронний ресурс] / М. Я. Гвоздь, Р. О. Мірошник // Бізнес Інформ. - 2021. - № 11. - С. 467-474. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2021_11_64 Мета роботи - дослідження й аналізування використання маркетингових інструментів українськими та польськими закладами вищої освіти (ЗВО) в online-сфері та порівняння активності ЗВО України та Польщі в соціальних мережах Facebook та Instagram за кількістю вподобань користувачів активних акаунтів. Це служитиме основою для розроблення маркетингової стратегії ЗВО для підвищення рівня їх конкурентоспроможності та популяризації на ринку освітніх послуг. Здійснено огляд фахової літератури за досліджуваною проблематикою, що дало змогу виокремити трактування терміна "маркетинг освітніх послуг". Обгрунтовано актуальність переорієнтації закладів вищої освіти з використання маркетингових інструментів з offline на online-сферу. Проаналізовано активність ЗВО України та Польщі в соціальних мережах. Досліджено рейтинг топ-10 сторінок ЗВО України та Польщі у Facebook та Instagram за кількістю вподобань користувачів активних акаунтів. Виявлено, що ЗВО активно поширюють інформацію на своїх Facebook- та Instagram-сторінках, де розміщують інформацію стосовно навчання, освітнього процесу, різноманітних заходів у закладах вищої освіти. Зроблено висновок, що на сучасному етапі функціонування маркетингові інструменти в online-сфері є ключовим комунікатором між ЗВО та споживачами освітніх послуг. З огляду на це, ЗВО потрібно зосередити основний вектор уваги на максимальне використання Інтернет-маркетингу. Для закладів вищої освіти запропоновано розробляти стратегії просування в соціальних мережах, що охоплюватиме як план контенту, так і цільову аудиторію.
|
14. |
Гвоздь М. Я. Гендерна рівність у місцевому самоврядуванні: теоретико-методологічний аспект [Електронний ресурс] / М. Я. Гвоздь, К. В. Процак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Проблеми економіки та управління. - 2023. - Т. 7, № 2. - С. 91-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPP_2023_7_2_11
|